ΒΙΤ Μιλάνου – Μία μεγάλη ευκαιρία για τους Έλληνες Ξενοδόχους
H διεθνής ταξιδιωτική έκθεση BIT Μιλάνου, δεν είναι μόνο ένας εκθεσιακός χώρος αλλά είναι ένα show όπως λένε οι ίδιοι οι διοργανωτές, με παγκόσμια απήχηση, που συγκεντρώνει αυτούς που εργάζονται στον τομέα του τουρισμού από όλο τον κόσμο, καθώς και ένα μεγάλο αριθμό επισκεπτών. Προσελκύει χιλιάδες εκθέτες, επισκέπτες από όλο τον κόσμο, τουριστικούς πράκτορες και επιχειρηματίες του τουριστικού κλάδου.
Διοργανώνεται από τη Fiera Milano – την πιο σημαντική εταιρεία διοργάνωσης εκθέσεων. Η έκθεση διοργανώνεται κάθε χρόνο στο Μιλάνο από το 1980.Για περισσότερα από 30 χρόνια λοιπόν, BIT έχει συγκεντρώσει φορείς λήψης αποφάσεων, εμπειρογνώμονες του κλάδου και προσεκτικά στοχευμένους αγοραστές από διάφορες γεωγραφικές περιοχές και από ένα μεγάλο τομέα προϊόντων.
Με περισσότερα από 1.500 Hosted Buyers από την Ιταλία και το εξωτερικό, περισσότερες από 2.000 συμμετέχουσες εταιρίες και περισσότερους από 60.000 επαγγελματίες του χώρου, η φετινή έκθεση του 2017 θα είναι μία από τις πιο καινοτόμες που η ΒΙΤ έχει διοργανώσει ποτέ, εισάγοντας αυτή την χρονιά σημαντικές καινοτομίες.
Από την Κυριακή 2 Απριλίου έως την Τρίτη 4 Απριλίου του 2017, BIT θα είναι μια εντελώς νέα εμπειρία. Ακόμα και από υλικοτεχνική άποψη. Στην πραγματικότητα, η νέα θέση της εκδήλωσης θα είναι στη Fieramilanocity (το πρωτοποριακό εκθεσιακό κέντρο της πόλης) και στο Mico (ένα από τα μεγαλύτερα συνεδριακά κέντρα στην Ευρώπη και τον κόσμο).
Μαζί με τους τέσσερις κύριους τομείς – Leisure, Luxury, MICE and Destination Sport – οι επισκέπτες ια έχουν τρεις θεματικές περιοχές για να δουν την έκθεση στην πλήρη ανάπτυξή της. Μία περιοχή είναι αυτή της Γεύσης (φαγητό και κρασί), η Βe Tech (ψηφιακή) και η τρίτη θεματική ενότητα ο Γάμος (αφιερωμένη στον μήνα του μέλιτος).
Εκτός από την έκθεση, θα υπάρχει επίσης πλήθος από συνέδρια και συναντήσεις οι οποίες θα είναι ακόμη πιο στοχευμένες, χάρη στις λεπτομερώς στοχευμένες και οργανωμένες συνεδρίες που έχουν δημιουργηθεί για να προσφέρουν στους επαγγελματίες μια πραγματική εικόνα του “πού, πότε και πώς” από την άποψη του ποιό θα είναι το μέλλον στην αυριανή τουριστική βιομηχανία.