Επιτροπή για την εκτέλεση σφράγισης τουριστικών επιχειρήσεων
Επιτροπή για την εκτέλεση σφράγισης τουριστικών επιχειρήσεων. Με δύο αποφάσεις του υπουργείου Τουρισμού συστήνονται επιτροπή για την εκτέλεση σφράγισης τουριστικών επιχειρήσεων και τριμελές όργανο για τη διαδικασία αξιολόγησης των υποψηφίων του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας.
Έργο της Επιτροπής είναι να προβαίνει, μετά από την απαιτούμενη σχετική απόφαση, στην εκτέλεση σφράγισης τουριστικών επιχειρήσεων καθώς και καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και κολυμβητικών δεξαμενών εντός εγκαταστάσεων τουριστικών επιχειρήσεων ( είτε αυτές λειτουργούν αυτοτελώς, είτε ως ενιαία επιχείρηση με εγκαταστάσεις ειδικής τουριστικής υποδομής) όταν συντρέχουν οι προϋποθέσεις από την ισχύουσα νομοθεσία.
Στο τριμελές όργανο για τη διαδικασία αξιολόγησης των υποψηφίων του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητάς (Ε.Σ.Κ.) του άρθρου 7 του ν.4440/2016 του Υπουργείου Τουρισμού συμμετέχουν:
α) Ο Προϊστάμενος Γενικής Διεύθυνσης που ανήκει η εκάστοτε προκηρυσσόμενη θέση με αναπληρωτή του, τον Προϊστάμενο Γενικής Διεύθυνσης του Υπουργείου Τουρισμού.
β) Ο Προϊστάμενος Διεύθυνσης που ανήκει η προκηρυσσόμενη θέση με τον αναπληρωτή του τον Προϊστάμενο Διεύθυνσης του Υπουργείου Τουρισμού.
γ) Ο Προϊστάμενος Διεύθυνσης Διοικητικού, αρμόδιος για θέματα προσωπικού της υπηρεσίας υποδοχής με αναπληρωτή του, τον Προϊστάμενο Διεύθυνσης του Υπουργείου Τουρισμού.
Εάν η προς κάλυψη θέση ανήκει στην αρμόδια για θέματα προσωπικού Διεύθυνση, τότε στο τριμελές όργανο αξιολόγησης, μετέχει ο αναπληρωτής του προϊσταμένου της Διεύθυνσης Διοικητικού.
Στο τριμελές όργανο παρίσταται με συμβουλευτικό ρόλο ο Προϊστάμενος του τμήματος στο οποίο ανήκει η εκάστοτε προκυρησσόμενη θέση. Επίσης στο παρόν όργανο παρίσταται ως παρατηρητής εκπρόσωπος του οικείου συλλόγου των εργαζομένων. Γραμματέας του οργάνου και αναπληρωτής του ορίζεται υπάλληλος της κεντρικής υπηρεσίας του φορέα υποδοχής.
Πως γίνεται η αξιολόγηση των υποψηφίων
Για την αξιολόγηση των υποψηφίων λαμβάνεται υπόψη η συνάφεια των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων τους με την προκηρυσσόμενη θέση, οι εκθέσεις αξιολόγησης, η εμπειρία στην άσκηση αντίστοιχων καθηκόντων και κάθε στοιχείο από το προσωπικό μητρώο του υπαλλήλου που καταδεικνύει την καταλληλότητα για τη συγκεκριμένη θέση. Για την πληρέστερη αξιολόγηση των υποψηφίων για τις προκηρυσσόμενες θέσεις κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ και ΤΕ κατηγοριών διενεργείται συνέντευξη μεταξύ των 3 επικρατέστερων. Συνέντευξη δύναται να διενεργείται και για θέσεις κλάδων/ ειδικοτήτων ΔΕ και ΥΕ κατηγοριών. Το πρακτικό επιλογής είναι ειδικά αιτιολογημένο, περιλαμβάνει συγκριτική αξιολόγηση των υποψηφίων και εισήγηση για τον υποψήφιο που πληροί τα απαιτούμενα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για την προκηρυσσόμενη θέση, καθώς και καθορισμό τουλάχιστον 3 επιλαχόντων, εφόσον υπάρχουν.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας αξιολόγησης η υπηρεσία υποδοχής ενημερώνει εντός 3 ημερών τον επιλεγέντα υπάλληλο, καθώς και την υπηρεσία προέλευσής του. Η πράξη μετάταξης ή απόσπασης εκδίδεται από το αρμόδιο προς διορισμό όργανο της υπηρεσίας υποδοχής και κοινοποιείται αμέσως στην υπηρεσία προέλευσης του υπαλλήλου, καθώς και στον ίδιο, ο οποίος υποχρεούται να αναλάβει υπηρεσία στη νέα του θέση το αργότερο εντός 1 μηνός από την ως άνω κοινοποίηση. Σε περίπτωση απόσπασης ή μετάταξης υπαλλήλου από ΚΕΠ η προθεσμία ανάληψης υπηρεσίας είναι 2 μήνες από την κοινοποίηση, διάστημα εντός του οποίου ο οικείος Δήμαρχος μεριμνά για την κάλυψη της κενωθείσας θέσης, προκειμένου να μην μειωθεί ο αριθμός των υπηρετούντων υπαλλήλων.
Η πράξη απόσπασης ή μετάταξης υπαλλήλου, για αποδεδειγμένα ιδιαίτερα σοβαρούς λόγους υγείας, εκδίδεται από το αρμόδιο προς διορισμό όργανο της υπηρεσίας υποδοχής, κατόπιν γνωμοδότησης της Κεντρικής Επιτροπής Κινητικότητας, η οποία αποφαίνεται για τα σχετικά αιτήματα και κατανέμει τους υπαλλήλους σε θέσεις αντίστοιχες των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων τους, λαμβάνοντας υπόψη τις υπηρεσιακές ανάγκες των φορέων.