Social Media in Tourism Conference
Στις 21 Ιανουαρίου το Social Media in Tourism Conference 2019 έρχεται για να σας δώσει όλη τη γνώση για να αξιοποιήσετε τα social media με τον καλύτερο τρόπο! Έμπειροι διεθνείς και Έλληνες ομιλητές θα μοιραστούν όλες τις νέες τάσεις, τις εξελίξεις, τις καλές πρακτικές, τα tips και τα μυστικά, σχετικά με το πώς αξιοποιούνται τα social media για την αποτελεσματική προβολή των τουριστικών επιχειρήσεων, πετυχαίνοντας μεγαλύτερη προσέλκυση ταξιδιωτών/ πελατών.
Θα μοιραστούν όλες τις νέες τάσεις, τις εξελίξεις, τις καλές πρακτικές, τα tips και τα μυστικά για:
⦁ Όλες τις σύγχρονες εξελίξεις της digital αγοράς τουρισμού
⦁ Πώς να πετύχετε αποτελεσματικότητα στην προβολή των social media για το ταξίδι και τον τουρισμό
⦁ Πώς να αυξήσετε την καλή φήμη και την κερδοφορία της τουριστικής σας επιχείρησης με την ορθή χρήση των digital εργαλείων για social engagement
Increase your brand reputation and profitability
Το εφετινό συνέδριο είναι αφιερωμένο στο brand reputation and profitability και θα μας δώσει insights πως:
⦁ Η μεγαλύτερη ομάδα social media της KLM Royal Dutch Airlines που αποτελείται από 250 άτομα τρέχει τις παγκόσμιες καμπάνιες κρατήσεων εισιτήριων
⦁ Η start up εταιρεία εμπειριών SurpriseMe London αξιοποιεί τα social media σε συνδυασμό με conversational στρατηγική επικοινωνίας
⦁ Τα εστιατόρια βασίζονται κι αξιοποιούν τα social media ως ουσιαστικό μέρος του ταξιδιού και της εμπειρίας του πελάτη.
⦁ Το digital κι οι millennials επηρεάζουν το μέλλον του τουρισμού και πως η Μάλτα αξιοποίησε το Isle of MTV για να δημιουργήσει απήχηση στο target κοινό των Millenials
⦁ Να ακολουθήσετε Στρατηγικές από κορυφαίες μάρκες στον χώρο της εστίασης όπως των Wagamama & Carlton Hotels για τους σύγχρονους επαγγελματίες και τα εστιατόρια τους
⦁ Χώρες σαν την Εσθονία μετατρέπουν το άγχος σας σε εισιτήριο διακοπών με Pop-up δάση μέσα σε 4 πολυάσχολες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες!
⦁ Τις στρατηγικές και δράσεις που ακολούθησε το Costa Navarino για να τοποθετήσουν τον προορισμό στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη
⦁ Η μοναδική εμπειρία περιεχομένου για την Virgin Holidays συνέβαλε στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο οι πελάτες αντιλαμβάνονται το brand, τις υπηρεσίες και προσφορές της πολυετούς αυτής εταιρίας
⦁ Luxury Boutique ξενοδοχεία στην Πούλια της Ιταλίας αξιοποιούν το πιο παραδοσιακό long form περιεχόμενο σε συνδυασμό με εικόνες και φωτό από influencers για bookings και αγροτουρισμό
⦁ Γίνεται χρήση των social media Instagram, facebook, linkedin από το Hilton Athens για ξεχωριστές επικοινωνίες του Galaxy Bar, Mythos, της πισίνας, των events για την προσέλκυση όμοιων και διαφορετικών κοινών
Την αναλυτική ατζέντα του Συνεδρίου μπορείτε να τη βρείτε εδώ: http://www.socialmediatourism.gr/agenda/ καθώς και πληροφορίες αναλυτικές για τους ομιλητές εδώ: http://www.socialmediatourism.gr/#speakers